Πως λειτουργεί το πρόγραμμα

Οτιδήποτε σχετικό με το Greek Ikariam CR Parser.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Takis456
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 10, 2005 11:17 am

Πως λειτουργεί το πρόγραμμα

Δημοσίευση από Takis456 »

1. Το πρόβλημα

Πολλοί θέλετε να βάλετε τις αναφορές μάχης σας από το παιχνίδι στο φόρουμ. Η πιο απλή και γρήγορη λύση είναι να κάνετε Copy/Paste την αναφορά μάχης. Το πρόβλημα που προκύπτει είναι ότι οι αναφορές μάχης είναι δυσανάγνωστες όταν γίνονται paste στο φόρουμ.



2. Προτεινόμενη λύση

Σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να βρεθεί μια λύση η οποία να είναι γρήγορη, εύκολη και να έχει ωραίο αισθητικό αποτέλεσμα. i) Μια λύση είναι να βγάλουμε screenshot την αναφορά μάχης, να την ανεβάσουμε σε κάποιο site και όταν θέλει κάποιος να την δει να πατάει πάνω στο thumbnail να τη διαβάζει. Κάτι τέτοιο όμως θέλει χρόνο και μετά από λίγο καιρό καταντάει κουραστικό. ii) Μια άλλη λύση θα ήταν να μορφοποιούμε την αναφορά μάχης ώστε έχει να το σχήμα και τα δεδομένα που θέλουμε. Όπως και η προηγούμενη λύση είναι αρκετά χρονοβόρα και κουραστική.

Γι'αυτό σκέφτηκα να φτιάξω ένα προγραμματάκι που θα κάνει αυτή την δουλειά για εμάς :wink:



3. Το αποτέλεσμα

Επειδή μια εικόνα αξίζει όσο 1000 λέξεις, ας δούμε πως εμφανίζονται οι αναφορές μάχης όταν τις κάνουμε copy/paste στο forum:
Εικόνα

Δεν είναι και ιδιαίτερα ελκυστική και κατανοητή με την πρώτη ματιά,
σωστά? Ας δούμε πως εμφανίζεται η ίδια αναφορά μάχης με το
προγραμματάκι μου:
Εικόνα

Πιστεύω είναι αρκετά καλύτερα τώρα.



4. Που το βρίσκω

Η σελίδα είναι εδώ αλλά μπορείτε να το κατεβάσετε κατευθείαν από εδώ. Δεν χρειάζεται ούτε εγκατάσταση ούτε κάποια άλλη χρονοβόρα διαδικασία.



5. Πώς δουλεύει

Ακολουθούμε αυτά τα βήματα:
a. Κάνουμε Copy(=Αντιγραφή) την αναφορά μάχης. Το επιλεγμένο κείμενο θα
πρέπει να αρχίζει από εκεί που λέει "Μάχη για.." και να συμπεριλαμβάνει
το κομμάτι που αναφέρει αν η πόλη αμύνθηκε ή λεηλατήθηκε.
b. Ανοίγουμε το πρόγραμμα. Θα δούμε αυτό:
Εικόνα
c. Κάνουμε Paste(=Επικόλληση) στο πρώτο κουτάκι.
d. Πατάμε το κουμπί "Μετατροπή".
e. Πατάμε το κουμπί "Αντιγραφή".
f. Πηγαίνουμε στο forum στο θέμα που θέλουμε και κάνουμε Paste. Πατάμε
Preview για να δούμε αν μας κάνει ή θέλουμε να βελτιώσουμε κάτι.
g. Πατάμε "Post" και το post μας εμφανίζεται με την αναφορά μάχης.



6. Ερωτήσεις/Απορίες


1. Είναι νόμιμο?

Με βάση τους Κανόνες του παιχνιδιού:
VII. Χρήση προγραμμάτων (Scripts)

• Η χρήση από παίκτη ενός προγράμματος που επιδρά επάνω στο παιχνίδι απαγορεύεται αυστηρά.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν επιδρά καθόλου πάνω στο παιχνίδι (και δεν έχει σημασία αν είναι κλειστό ή ανοικτό το παιχνίδι), άρα δεν είναι αντίθετο με τους κανόνες.


2. Υπάρχει κάποια αναφορά μάχης για την οποία δεν δουλεύει σωστά?

Μέχρι και την έκδοση 1.5 του προγράμματος και την έκδοση 0.3.1 του παιχνιδιού όλα φαίνονται να δουλεύουν κανονικά. Εάν δείτε κάποια αναφορά μάχης με την οποία αντιμετωπίζει πρόβλημα, παρακαλώ ενημερώστε με.


3. Πως σβήνω το πρόγραμμα?

Το πρόγραμμα δεν δημιουργεί εγγραφές στη registry και δεν φτιάχνει κάποιο αρχείο, οπότε απλά χρειάζεται να σβήσετε το εκτελέσιμο αρχείο.


4. Μπορώ να μετατρέψω αναφορά μάχης που έχω ήδη post-άρει στο forum ή που μου έχει στείλει άλλος?

Δυστυχώς, το forum και το pm μέσω του παιχνιδιού αφαιρούν τα κενά και τα tabs που παράγει η αναφορά μάχης και που είναι χρήσιμα για το πρόγραμμα για να ξεχωρίσει τις μονάδες.

Το αποτέλεσμα θα είναι να μην δουλέψει σωστά το πρόγραμμα.

Για να δουλέψει σωστά με αναφορά που σου στέλνουν μέσα από το παιχνίδι, θα πρέπει να κάνεις τα εξής:
  • 1. Να πατήσεις reply στο μήνυμα με την αναφορά
    2. Να πάρεις από εκεί την αναφορά και να την κάνεις επικόλληση στο πρόγραμμα.
    3. Να σβήσεις μπροστά από κάθε γραμμή το σύμβολο >
    4. Να πατήσεις μετατροπή


7. Νέες λειτουργίες


Έχουν προστεθεί αρκετές νέες λειτουργίες από τότε που δημιουργήθηκε το πρόγραμμα. Στην συνέχεια υπάρχει το αντίστοιχο screenshot και παρακάτω εξηγούνται αναλυτικότερα:

Εικόνα

1. Πατώντας στο "Μετατροπή", η αναφορά μάχης στο κουτάκι "Input" μετατρέπεται και εμφανίζεται στο κουτάκι "Output".
2. Πατώντας στο "Αντιγραφή ", τα περιεχόμενα από το "Output" μεταφέρονται στη μνήμη (στο πρόχειρο).
3. Πατώντας στο "Καθαρισμός ", αδειάζουν τα περιεχομένα στα κουτάκια "Input" και "Output".
4. Πατώντας στο "Πληροφορίες ", βλέπεις πληροφορίες για το πρόγραμμα, όπως π.χ. την έκδοσή του.
5. Πατώντας στο "Έξοδος ", το πρόγραμμα κλείνει.
6. Εάν είναι επιλεγμένο το "Εμφάνιση Στατιστικών", τότε μαζί με την αναφορά μάχης εμφανίζονται και στατιστικά για την μάχη (π.χ. για τις απώλειες, συνολικά λάφυρα)
7. Επιλέγεις "Forum" ή "Μήνυμα στο Game", ανάλογα με το που θέλεις να στείλεις την νέα αναφορά μάχης.
8. Εάν είναι ενεργοποιημένο το "Όταν πατάω "Μετατροπή" να σβήνεται το προηγούμενο Output", τότε αυτόματα κάθε νέα αναφορά μάχης που γίνεται μετατροπή, σβήνει το παλιό output. Εάν θέλεις να μετατρέπεις πολλές αναφορές μάχης μαζί, τότε το ξε-επιλέγεις, και κάνεις μία μία αναφορά μάχης μετατροπή και όλες μαζί μαζεύονται στο Output.
9. Εάν είναι ενεργοποιημένο το "Να εμφανίζεται το link του προγράμματος στο τέλος της αναφοράς μάχης στο Output", τότε στο τέλος της αναφοράς θα εμφανίζεται μία πρόταση που αναφέρει ότι η αναφορά δημιουργήθηκε από το Greek Ikariam CR Parser μαζί με το αντίστοιχο link.

Απάντηση